VIGTIGT

Der vil være voksne til stede ved alle forestillinger og en kort indledning, før filmen begynder. Sammenholdt med dette viser vi nogle gange film med en højere aldersanbefaling, men vi vurderer, at filmene godt kan ses med den gruppeopdeling, vi har valgt.

MEDLEMSKAB

Vi har 4 grupper:

• Gruppe A: 0. – 2. klasse
  • Gruppe B: 3. – 4. klasse
  • Gruppe C: 5. klasse og opefter
  • Gruppe D: Førskolebørn, 3 – 5-årige

Gruppe A, B og C er KUN for skolebørn, så yngre børn må desværre vente til de bliver gamle nok, eller de kan deltage i vores førskolegruppe (gruppe D).

Gruppe D – Vær opmærksom på at førskolebørn SKAL have et voksent medlem med – dette må gerne være en “dele-voksen”

Pris pr. medlemskab
A+B+C+D: kr. 145,- (5 film)

Læs mere på siden Hjælp til tilmelding.

HVOR?

POPCORN- OG SLIKSALG

Kom i god tid! Køen kan være lang.

Bland-selv-slik: Hjælp dit barn i kiosken, så der er penge nok til det slik der vejes af. Af erfaring ved vi det kan være svært for nogle at bedømme mængden af slik og rådighedsbeløb, især for de yngste.

BEMÆRK: det er ikke tilladt at medbringe eget slik, m.m. i biografen.

NYHEDER

Følg os på Facebook og få nyheder om klubben.

GENERALFORSAMLING

Indkaldelse til generalforsamling tirsdag
09-04-2024. Dagorden ifølge filmklubbens vedtægter.

KONTAKT

Alle henvendelser vedrørende filmklubben skal ske til filmklubben og IKKE til biografen. Du kan finde vores kontaktinfo under kontakt.