Hjælp til tilmelding

Tilmelding til Viborg Børne- og Ungdomsfilmklub

Alle der vil se film i Viborg Børne- og Ungdomsfilmklub skal have et medlemskort – børn såvel som voksne.

Al tilmelding foregår online og tilmeldingen åbner efter sommerferien. Følg os på Facebook, hvor vi giver besked.

Når tilmeldingen er åbnet kan du tilmelde dig og vælge hold på vores tilmeldingsside:
event.it/viborgfilmklub

Husk at førskolebørn skal have minimum ét voksent medlem med – dette må gerne være en “dele-voksen”

Medlemskab

Der er fire former for medlemskaber

• Gruppe A: 0. – 2. klasse
  • Gruppe B: 3. – 4. klasse
  • Gruppe C: 5. klasse og opefter
  • Gruppe D: Førskolebørn – 3-5 årige

Forældre, bedsteforældre, m.fl. som vil med i biografen, skal købe et medlemskab til den eller de grupper de skal se film i. Voksne må gerne dele et medlemskab inden for en gruppe mellem sig.

Medlemskort

Der er elektroniske medlemskort for alle grupper (A, B, C, D). Disse bliver fremsendt i en separat mail ifm. tilmelding.

Medlemskortet indeholder en QR kode og skal medbringes ved hver forestilling. Du vælger selv om du vil printe medlemskortet med QR koden eller vise det på mobilen.

Herunder ses et eksempel på det elektroniske medlemskort med QR koden:

Eksempel på medlemskort

Der skal altså IKKE længere afhentes fysiske medlemskort på biblioteket for grupperne.

OBS: Hvis du ikke har modtaget dit elektroniske medlemskort efter gennemført tilmelding, så tjek din spam-mappe.